vrijdag 29 juli 2011

Gevonden Voorwerp.

Weekend, Whoejhoe.

vrijdag; 
helemaal kapot, moe, verveeld en inspiratieloos na de, zoals jullie wel bekende "werkweek",
stort ik op de bank ineen, waarschijnlijk had u ook totaal niet anders verwacht, de meesten storten compleet in en nemen zich voor om het dit weekend rustig aan te doen en vooral lekker uit te slapen, helaas kan ik over het algemeen niet uitslapen, ik heb namelijk 2 katten die het wel erg leuk vinden om achter de muggen aan te gaan, uiteraard wanneer ze mij al helemaal lek hebben geprikt, maar ik ga er van uit, en ik hoop het ook voor u dat u van zulke pietluttigheden geen last heeft.

Zaterdag;
Uitslapen!!! ohneeh, *het waarom is al beschreven* dan maar een kopje koffie halen, en zoals altijd het waterreservoir weer vullen, pad erin en voilá een heerlijke "verse" bak koffie. dark roast anders is de koffie veel te licht.
daarna naar pa en ma wandelen nog een kopje koffie en dan met de broertjes in de tuin zitten, geen zon maar koud was het eigenlijk ook niet, beetje kletsen over computers de meisjes en wat zo al de jeugd van tegenwoordig bezighoud deze dagen, zelf ben ik de de 30 nog niet gepasseerd en ben net krap over de 25 heen, maar dan alsnog kom ik niet altijd op één lijn met "the kids" onbegrijpelijke dingen die ze uitkramen, ik kan er geen kaas van snijden, geen brood van bakken en geen soep van koken, totale wartaal is het.

na een beetje, zoals mijn moeder dit wel leuk kan zeggen, groggy naar buiten lopend, van alle ROFLMAO's, ROFLCOPTER en STFU's ging ik toch maar naar een afspraak toe, namelijk een collega even helpen met de lampen ophangen in diverse kamers, na deze klus geklaard te hebben nog even bij mijn werk langs om het een en ander over een beamer uit te leggen.

Eerder op de dag had ik vernomen dat een surinaamse vriendin echte surinaamse roti ging maken en dat ik ook wel mee mocht eten, nou daar zal ik geen nee tegen zeggen, want koken dat kan ze wel, na gezellig gegeten te hebben met "The Sha" en "The Ra" owh en natuurlijk "Thalin" was er buiten mijn weten om besloten dat er naar de stad werd gegaan en dat we dus even een flink feestje gingen neerzetten in een leuke pub op Stadhuisplein, geloof niet dat iemand deze plaats weet te vinden in Rotterdam omdat het er eigenlijk altijd lekker rustig is, na een aantal biertjes, want eerlijk gezegd had ik niet direct de behoefte om even helemaal los te gaan, u weet wel wat ik mijzelf eerder had beloofd om het dit weekend dan rustig aan te doen, heerlijk op de bank "chillen" met een wijntje en een goed boek, (van mijn ouders leende ik Stieg Larsson met de Millenium serie's, een echte aanrader) maar blijkbaar waren er die, die er totaal anders over dachten, en om iedereen gemoedelijk te houden, maar natuurlijk het meeste voor mezelf, besloot ik om toch maar mee te gaan.

Na die paar biertjes samen met "The Ra" want de dames "The Sha" en "ThaLin" zaten aan de boswandeling, werd het dan toch gezellig, en al gauw gebeurde HET, wat HET is kan ik u helaas niet mededelen vanwege de privacy van mijn clientéle, en mijzelf. 

laat ik afsluiten met het onwrikbare feit dat mijn zondag erg welkom was, en dat de ijsklontjes door mijn hoofd bleef spoken, alsook het gevonden voorwerp, met haar zou ik nog wel zo'n avond willen beleven.

That's all folks!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten